Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Soran Ismail - 5 mars 2009 14:28

Sitter nu på ett tåg på väg mot Växjö. De närmaste timmarna ska gå åt till att försöka att inte kräkas.


Vi hörs sen. 

Av Soran Ismail - 5 mars 2009 11:52

De ringde från Stockholm Gas och ville göra en standardundersökning på hur deras underleverantörer har skött sig. Bra timing måste jag säga.


Jag - Intressant att ni ringer, de var här för två dagar sedan. Det slutade med att de nästan sprängde mig och lägenheten i luften, jag fick springa för livet, direkt ur duschen. Det blev en eldsvåda som de påstår att jag ska reparera skadorna från, sedan skickar de en räkning till mig på 800 :- för att de bytte ventil.


Han - VA!? Jag skulle vilja komma personligen och besikta det här!


Jag - Det går alldeles utmärkt, men jag ska till växjö idag.


Han - Kan vi komma på måndag då? 


Jag - Absolut. 


Sedan ringde han upp lite senare och sa att det här lät så allvarligt att han skulle vilja komma med en gång. Så nu är de här om ungefär fem minuter. 


Bra timing var det. 


Ovido - Quiz & Flashcards