Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Soran Ismail - 20 mars 2009 19:35

Jag stötte på den som jag tror är min största beundrare. Han hade fått tag på en av mina t-shirts, som han stolt visade upp.

Alltid lika kul med engagerade fans.

Av Soran Ismail - 20 mars 2009 11:39

Jag fick ett mail på facebook av någon som visade mig den här länken.


 Det är till Agnes blogg i något projekt. Där har hon fått lite frågor och svarat på dem. En av frågorna handlar om mig, och det här är vad hon har svarat:


Vad tycker du om Soran?
Vet inte riktigt vem du menar!
 

Ni ser. Hon spelar svår. Visst betyder det att hon är intresserad? Annars skulle hon väl aldrig svara så? Nej, så måste det vara. Hon vill ha mig. Kul för henne. Men isåfall får hon jobba för det. Jag är inte vem som helst. Ett riktigt kap är vad jag är. Hittills är det ingen som har lyckats få mig, vi får väl se hur Agnes lyckas. Men att hon vill, det är uppenbart... 



Av Soran Ismail - 20 mars 2009 01:08

Jag visste väl att jag skulle få ut någonting av att följa Sonebys twitter. Kolla på det här.

Ovido - Quiz & Flashcards