Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Soran Ismail - 27 mars 2009 19:34

Då är det dags för showen, men jag är inte speciellt sugen. "Jag mår som en hora" är ett uttryck som passar fint in här. Det har inga egentliga parellell till horors liv, annat än att jag förmodar att de mår piss. Så gör även jag. Fast mitt är fysiskt. Även fast deras antagligen också är lite fysiskt, så är det nog mest mentalt.


"Jag mår fysiskt som en hora mår mentalt", är väl det jag försöker säga här. Men jobbet ska ändå göras. Förhoppningsvis blir det bättre snart. 


Undet tiden kan ni avnjuta den här fina parodin på idiotserien The Hills

Av Soran Ismail - 27 mars 2009 08:15

Då är jag på väg igen. Den här gången till Göteborg, och i morgon till Malmö, för att avsluta vår Newroz-turné med riksteatern.


Ovido - Quiz & Flashcards