Direktlänk till inlägg 5 mars 2009

På väg

Av Soran Ismail - 5 mars 2009 14:28

Sitter nu på ett tåg på väg mot Växjö. De närmaste timmarna ska gå åt till att försöka att inte kräkas.


Vi hörs sen. 

 
 
martina

martina

5 mars 2009 14:49

om du ändå ska till växjö och inte hra något speciellt fördig ikväll(dvs jag vet inte va du ska göra för något spännand ei växjö, säkert något jag missat)

Vill se lite utav vad vi ungdomar som går sista året på gymnasiet med inriktning teater håller på med kom till Norrtull( esteternas tillhåll från Katedralskolan), sal N15 och se en version utav Lars Noréns pjäs Personkrets 3:1

http://www.endoftavvanilj.devote.se

 
James

James

5 mars 2009 15:19

Puking on trains is very underrated. ON a school trip one of my mates puked out of the window of a steam train and someone else further down the carriage got the full force of the blast right in the face. Golden moment in my life.

http://jamesmckie.se

 
Nico

Nico

5 mars 2009 16:35

Mwn sluta var så himla envis och höp åksjuketuggumit Calma!

http://plaettan.blogg.se

 
Maryam

Maryam

5 mars 2009 16:44

Soran, jag har upptäckt att vi har något gemensamt. Kika in på min blogg ska du se =)

kram

http://www.storstadsflickan.se

 
Manne

Manne

5 mars 2009 17:08

Juttefan! Jag såg någon cykla omkring med en såndära turnémössa, som du har! Öh.. kanske inte så intressant men ändå! ;)

Förresten... kräkas på tåg?! De e ju sjukt (haha) härligt att åka tåg och flyga flygplan och åka bil i nattens mörker och ha Björn i sina öron som sjunger med Celine Dion i den där franska sången, glömt namnet, just då det behövdes. Crap!

Förresten.. du gillar människor som har distans - det flesta har .lagom distans. Själv kan jag gå hur långt som helst! Muhahaha, fråga inte mig varför jag skriver en kommentar som liknar ett blogginlägg, men iaf.. för att avsluta det hela:

Släpp ut Björn ur buren!

http://www.finest.se/Mannefik

 
Ingen bild

Louise

5 mars 2009 17:43

kan du inte åka till karlstad jag vill så gärna se dig köra standup du är så otroligt bra typ den bästa enligt mig.Såg dig i höstas när ni var på turne.kram

 
Ingen bild

Louise

5 mars 2009 18:49

Soran, umgås du inte med Björn längre?

 
Ingen bild

Soppan

5 mars 2009 19:12

Ja, är du och Björn ovänner? Han är en bra människa, och det är bra frö dej att umgås med bra människor x) haha, ne, men umgås ni inte längre? xP

 
Ingen bild

Victoria

5 mars 2009 19:13

Soran, kan du inte sluta snacka om att du ska kräkas varje gång du åker tåg? Jag gillar ju dig! Men jag hatar folk som spyr! Så det blir lite jobbigt...

 
åksjuk o "botad"!

åksjuk o "botad"!

5 mars 2009 20:27

ett litet tipps bara ;) om du är åksjuk o inte vill knarka ner massa åksjuketabletter som man blir jobbigt trött av kan du använda ngt som heter sea-band, elestika band med en plastkula som trycker på en punkt på undersida handleder. Var själv skepptisk till en början men testade o kände inte av min vanliga åksjuka alls! :) se på film, läsa, äta - inga problem! finns o köpa på apoteket, så pallra dig iväg till det närmaste o slipp må illa! :D
http://www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopoly.jsp?d=3172&ProductSKU=213755&prodinfotype=&showBuy=true&action=showProdInfo

http://

 
Ingen bild

vendela

5 mars 2009 20:28

köp mat på koh thai, nummer 56 om du är i växjö! ligger nära hotllet där ni bodde med turnén 2008.

 
Paulina

Paulina

6 mars 2009 01:49

Hej, ville ba säga att du e söt, hihi

http://telianen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards