Direktlänk till inlägg 13 mars 2009

Grillat

Av Soran Ismail - 13 mars 2009 21:59

Sitter hos Martina med Anna och värdinnan själv. Vi har precis kollat klart på Grillat och var relativt överrens om att det var snällare än vi trodde. Å andra sidan var det ganska "snälla" komiker också. Dessutom var det en massa som klipptes bort, kanske var det råare?


Nåja, jag undrar nu vad ni tyckte. Eller ni kanske inte såg det överhuvudtaget? Ni var upptagna med att titta på Let's Dance? 

 
 
Ingen bild

Pierre

13 mars 2009 22:04

Såg att Mårten kommenterat programmet på facebook och att han hade ångest över att ingen kanske skulle komma att se program 2. Jag kollade själv på Let's dance eftersom jag vet att Svt's webtv är kanon! Kommer se Grillat så fort det hamnat på weben men enligt Järven själv så skulle första programmet hålla en klart snällare ton än t.ex program 2.

 
Ingen bild

Jimmy

13 mars 2009 22:07

Fan, jag visste att det var nåt jag hade missat. Let's Dance stod mycket riktigt på som bakgrundsljud, men jag kollad inte aktivt.

 
Maria

Maria

13 mars 2009 22:14

Satt och stirrade på Rögle - Växjö, så var i min egna lilla skadade värld.

http://mariakayeymf.blogg.se

 
Ingen bild

anna

13 mars 2009 22:21

gillade det, ska nog se nästa vecka också.

 
Ingen bild

Anna

13 mars 2009 22:33

det var kul, men det fyllde inte upp mina förväntningar riktigt, håller med om att det var lite för snällt. Roast på berns var betydligt bättre, den gågen jag var där iallafall. fast sen vet man ju inte hur det blir efter klippning heller..

 
Ingen bild

matilda

13 mars 2009 22:37

det var väldigt snällt, men svt är ju ganska mesiga. lite som denniskorv. vilken korv tror u att roast på berns kommer vara?

 
Ingen bild

louise

13 mars 2009 22:46

Var och såg detektivbyrån nyss grymt bra måste jag säga.missade tyvär grillad

 
Anna

Anna

13 mars 2009 22:47

Det var nästan tråkigt, trodde skulle total dissa honom, nästan det enda jag garvade åt var när de sade att han var snygg... Jaja, får hoppas att det blir bättre nästa gång.

http://www.onesmileandatinytear.bloggagratis.se

 
Ellen

Ellen

13 mars 2009 22:52

Jag tyckte det va skoj. jag kommer garanterat att se det nästa vecka också :)

http://humorforhelaslanten.blogg.se

 
Ingen bild

johanna

13 mars 2009 22:54

Jo det var roligt, men jag trodde som sagt att det inte skulle vara så pass snällt, det var ju bara det dom sa om claes som var lite halvrått sådär..

 
Ingen bild

Cosmo K

13 mars 2009 23:02

Kan ju inte påstå att han blev direkt grillad, inte ens lättstekt...Otroligt mycket sämre än väntat. Rövslickning borde programmet heta.

 
Ingen bild

vendela

13 mars 2009 23:03

levde inte alls upp mot föväntningarna. trodde det skulle vara lite mer ös o lite mer slänga i ansiktet, kommentera utseende o allt sånt. istället var det typ konstiga monologer och typ; jag fick ett brev av dig när du var iväg o jagade...kommer du ihåg scenskolan blablalba. gäspade för många gånger. den enda som grillade hyfsat var järvheden.

 
Ingen bild

Henke

13 mars 2009 23:12

Tyckte allvarligt talat att det var rätt lamt :/

 
Ingen bild

ellen

14 mars 2009 00:06

Programmet var uselt, fattar inte att allt järven gör i tv blir skit. lennie norman, herregud så dåligt

 
Ingen bild

Anny

14 mars 2009 00:28

Jag tyckte det var kul! Och program 2 kommer nog bli bättre så jag ska definitivt fortsätta titta! Dessutom är Järvheden grym! :-)))

 
Kapten Rödskägg

Kapten Rödskägg

14 mars 2009 01:17

För att använda Erik Hörstadius term så vill jag säga att det var för mycket kuksugande och alldeles för lite tänder i det här programmet.

http://christofferandersson.blogspot.com

 
Madeleine

Madeleine

14 mars 2009 02:08

dom var lite för snälla tycker jag

http://www.maddedans.blogg.se

 
Agnes

Agnes

14 mars 2009 08:02

Det var inte särskilt bra. Men sen var det ju inte dirket Sveriges bästa komiker som var där heller. Man måste komma ihåg att det är skillnad på till exempel magnus betner, petra mede, david batra som är med i roast på berns och måns nilsson, anna blomberg och claes malmberg som är med i grillad.

http://galtspillning.blogg.se

 
Ingen bild

K

14 mars 2009 09:30

Jag slog över till Grillad efter Let's dance, men njae... det verkade inget vidare. SVT ska inte göra sådana program, de är inge bra på det. SVT ska göra Melodifestivalen, Så ska det låta och Vetenskapens Värld. Det är deras grej. "Elak" humor är kanal 5:s grej.

 
Ingen bild

what?

14 mars 2009 11:30

NEJ NEJ NEJ NEJ!!!! det funkar inte!!! det är ju så dåligt att det är pinsamt att sitta o titta på! de behöver:
1. bättre komiker.. fördelaktigen ngn med humor.. o som snackar så att det inte låter som att de läser innantill från manus (de minsta de kan göra är ju att försöka gömma manuslapparna i allafall!)
2. sända i en kanal som inte försöker tillfredställa 60+are. it's LAME!
3. hetare gäster! vem fan e Moberg???

hela konceptet bygger på att man drar det till sin spets, det funkar verkligen inte med sissy-jokes! mer RAW!
Allt eller inget!

 
hanna

hanna

14 mars 2009 12:04

var tyvärr inget som fångade mig, men ger det en chans till nästa vecka.

http://hannsaplast.blogspot.com

 
Ingen bild

karl martindalh-fan

14 mars 2009 12:12

Jag trodde att Grillad skulle vara riktigt roligt ,men det var det inte, komikerna var inte alls speciellt vassa. Tråkigt! Men ska väl kolla nästa vecka med.

 
Ingen bild

LN

14 mars 2009 13:06

jag såg cirka 10 min, sen blev det seeegt. ;S

 
Julia

Julia

14 mars 2009 14:52

Det var sjukt roligt, visst kunde väl varit lite råare men vafan klockrent iaf!

http://gnisslia.blogg.se

 
Manne

Manne

14 mars 2009 16:14

Hej mitt spöke! Jag har saknat dig. Som du redan berättat, så såg jag på Let's Dance igår, skönt att kärringen äntligen lämnade dansgolvet!

Kanske ingenting som intresserar dig, spöket mitt, men valde att nämna det i alla fall.

Har då inte sett första programmet av Grillat, men har sett trailern för programmet ett antal gånger, den är kul!

Förresten så har nog SVT speciella regler, för vad dom får visa och inte visa, mer strikta regler än vad Kanal5 kommer att ha, då SVT är mer en antik kanal.

Ha det så bra spöket! Jag gillar när du flåsar mig i nacken, så fortsätt gjärna med det.

http://www.finest.se/Mannefik

 
Linda

Linda

14 mars 2009 17:05

Nejdu, det var lite för tråkigt. Dom var ju inte alls särskilt elaka och det är ju sånt man vill se ;)

http://fromthehoodstothecity.blogg.se

 
Ingen bild

Johanna

14 mars 2009 17:14

Ganska tråkigt och alldeles för snällt

 
Ingen bild

James

14 mars 2009 17:35

Det var fruktansvärt lamt. Som att titta på någon medelålders far som håller ett otroligt pinsamt tal på sin dotters bröllop.

 
Miffo

Miffo

14 mars 2009 18:27

Pinsamt dåligt. Måns var okej.

http://josephpollack.blogspot.com

 
Ingen bild

Sandra

16 mars 2009 17:18

jag tycker det sög, vissa av dom var inte ens roliga. längtar efter att få se Roast.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards