Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

Lite metro

Av Soran Ismail - 16 mars 2009 17:57

Jag - Min kompis här undrar lite kring smink för killar. Han är orolig att det inte går. 

Anställd - Det går alldeles utmärkt.

Johan - Men jag gillar fortfarande bröst.

Anställd - Det är ok, det är år 2009 nu.

Johan - Bra.

Anställd - Vi har den här concealern...

Johan - Alltså, jag har inte bytt lag. Jag vill fortfarande ligga med tjejer.

Anställd - Kul för dig.

Johan - Efter det här ska jag gymma. Lyfta tunga saker.

Anställd - Vi kanske ska testa lite på dig, så får du se hur resultatet blir?

Johan - Ja.. det kan inte skada.


 


2 minuter senare hade Johan köpt smink för 1000 kr. 

 
 
Ingen bild

Anonym

16 mars 2009 18:02

HA HA HA HA HA! han vill nog ligga med dig..

 
Ingen bild

Amanda

16 mars 2009 19:22

hahaha xD håller med kommentaren ovan.

 
Linn

Linn

16 mars 2009 19:28

Det känns som att han är gay när han säger såna där saker. Då tror man att han bara inte vågat komma ut och vill visa sig överdrivet manlig. ;)

http://linnastrom.blogg.se

 
Madeleine

Madeleine

16 mars 2009 19:42

hahahaha

http://www.maddedans.blogg.se

 
Ingen bild

Johan

16 mars 2009 19:45

Haha. Jag känner inte riktigt igen situationen du beskriver ovan.

 
Ingen bild

A.

16 mars 2009 20:07

haha om killen är singel vill jag ha honom! han verkar ju både grym och söt! och ja, jag är tjej! :)

 
Ingen bild

johanna

16 mars 2009 20:49

Men han va ju snygg så om han vill ligga med dig soran så är det ju bara att köra på :)

 
Ingen bild

Soppan

16 mars 2009 21:25

Vad ska han med smink till? Tycker han att han är ful? x)

 
Ingen bild

Victoria

16 mars 2009 22:20

Om han verkligen sa exakt sådär känns han som en tönt. Haha. Men en rolig tönt! Hahaha, om jag vore den där tjejen hade jag skrattat ner mig.

 
Ingen bild

Victoria

16 mars 2009 22:33

Kom förresten att tänka på en sjuk grej som hände mig för något år sedan... En random kille på stan kom fram till mig och frågade först om vägen. Därefter frågade han vad jag tyckte om smink på killar, totalt oprovocerat. Jag svarade sådär. Sedan började det sjukaste... Han frågade "Vet du vem du är lik?!" och drog sedan värsta monologen om hur sjukt det han skulle säga var och så vidare... Trodde till sist att han skulle säga att jag ser ut som Bert Karlsson eller någon annan asful person, men vad säger han? Jo, "en gosedjurskanin som jag hade när jag var liten"!
Ehhh... Vad säger man?! Jag har varken stora tänder eller långa öron, så jag förstod inte riktigt kopplingen. Killen fortsatte prata om hur likt det var, medan vi gick (vi skulle åt samma håll). Till sist smet jag in i en affär jag inte alls ville gå in i bara för att bli av med honom. Kanske behöver tillägga att killen verkade helt normal och nykter till sättet, men det han sa var bland det sjukaste jag hört. Detta var dessutom på dagen, vid 16-tiden.

Så nu tycker jag att psykolog-Soran ska få analysera! Du har ju helt tappat dina roliga analyser av kommentarer! Kan du inte svara på mina frågor; vad var detta för kille? Vad ville han med detta? För det förstår jag fortfarande inte. Och vad är jag för tjej som råkar ut för denna sjuka kommentar att jag är lik en gosedjurskanin?!

 
- | | Carro | | -

- | | Carro | | -

17 mars 2009 02:52

HAHAHA, roligt!
"..vill fortfarande ligga med tjejer..."
Killar alltså, alltid så rädda för att va lite gay..eller inte alla, men min pojkvän är en av dom som ska försöka vara så manlig hela tiden..Han blir som rädd bara man påpekar att jag vill testa sminka honom...haha ;)

http://carolinedream.blogg.se

 
Ingen bild

hamp

17 mars 2009 04:47

soran soran soran varför skriver du inget blogginlägg om att du är vaken? jag vill ha nåt att läsa :(

 
jenny

jenny

17 mars 2009 09:27

Hahahaha =D

http://jennydepp.blogg.se

 
Sofia

Sofia

17 mars 2009 13:49

hahaha, så underbart! Smyghomofoberna är de roligaste homofoberna :D

http://sofiasko.bloggagratis.se

 
Manne

Manne

17 mars 2009 14:52

Jag älskar bögar ! De är så snälla och rara, helt jävla underbara! Se bara på Mr Gustafsson. :)

http://www.finest.se/Mannefik

 
Sara

Sara

18 mars 2009 22:06

Hahaha, det är nästan lite gulligt när killar måste betona på det där viset.

http://phren.wordpress.com

 
Ingen bild

Fröken

18 mars 2009 22:31

Hahaha jag döööör.. Hahaha *underbart*

 
Sarah

Sarah

5 april 2009 21:36

Hahaha!

http://thiindra.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards