Direktlänk till inlägg 18 mars 2009

Twitter

Av Soran Ismail - 18 mars 2009 20:12

Nu har även jag börjat twittra, som jag har förstått att verbet kallas. Jag har lite svårt att förstå mig på hur man ska koppla det till telefonen och facebook, men snart ska jag ha listat ut det. Twittern kommer helt klart att uppdateras oftare än bloggen. Den kommer dessutom med största sannolikhet att vara lättsammare och roligare än bloggen, eftersom det inte finns utrymme för några utläggningar.


Om ni vill följa mig så gör ni det på www.twitter.com/soranismail

 
 
Ingen bild

Soppan

18 mars 2009 20:20

Vad kul att du har börjat Twittra! Jag har ingen aning om vad det är, men det ska bli kul att läsa det också, även fast din blogg äger!!!

 
Marie

Marie

18 mars 2009 20:21

Oj shit! :O Sökte dig på twitter precis idag! Och blev besviken för att du inte fanns där, men yey! Nu finns du :D
Min lycka blev gjord när jag hittade självaste Eddie Izzard där!!!

http://heldiinas.blogg.se

 
Ingen bild

Victoria

18 mars 2009 20:45

Åh, jippi! Nu måste jag bara lära mig hur det funkar... Man ska visst kunna lägga in det så att man får dina meddelanden direkt i telefonen?! Det vore ju överball, som att få sms direkt från dig! Måste in och lära mig detta nu...

 
Ingen bild

Flop

18 mars 2009 20:49

Jippie! Soran ska börja twittra! Hörde ni det? Men fortsätt gärna bloggandet här som vanligt. Det ska bli kul att läsa twittern. Hihi. "Twittra" låter coolt.

 
Ingen bild

Stina

18 mars 2009 22:13

Helt utan..ah någonting..så ska jag bara säga att du gör mig glad. Har inte varit inne och kollat din blogg på ett tag, och efter en dag med ihopsvullna käkar på grund av ständigt tandagnissel tittade jag in, och poff så känns allting lätt! Du gör mig lättare :)

 
Ingen bild

Stina

18 mars 2009 22:14

En sak till :) bli ihop med Agnes.

 
Madeleine

Madeleine

18 mars 2009 22:27

wohoo! jag försöker också lära mig det, men det går inge vidare, men klart man ska följa dig där :)

http://www.maddedans.blogg.se

 
Sanna

Sanna

19 mars 2009 12:17

Vad synd att du ska minska ner bloggen. Hänger inte med angående "twitter" och varför man måste ha en sådan sida tyvärr.
Du gör som du vill...

Ha det gott!

http://sancha.bloggagratis.se

 
Ingen bild

sophie

19 mars 2009 13:45

läser du stinalees.se eller mogis.se blogg?

 
Sjumilakliv

Sjumilakliv

19 mars 2009 19:56

Välkommen till framtiden, Soran ;) Kul att du börjat twittra!

http://sjumilakliv.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards