Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Värre

Av Soran Ismail - 31 mars 2009 01:45

Angående förra klippet; ni ska absolut inte vara rädda för att gå fram och prata med offentliga personer, så länge ni gör det nyktra. Det är när folk blir fulla som de helt tappar den sociala spärren som berättar vad som är ok och vad som inte är ok. Jag kan inte minnas någon nykter person som kommit fram som jag har ansett vara jobbig. 


Men någon som är avsevärt mycket värre än dessa damer är denna. OBS!!! VARNING!! Se inte detta klipp innan ni ska lägga er. Ni kommer inte kunna sova. 


Fråga: "Vad hade hänt om Adolf Hitler hade fått barn med Joseph Fritzl?" 


Svar: ANNA SKIPPER. 



 
 
Madeleine

Madeleine

31 mars 2009 02:20

nu kommer jag drömma mardrömmar...
eller inte x)

http://www.maddedans.blogg.se

 
Manne

Manne

31 mars 2009 08:00

Det var väl inte så farligt. Jag har sett värre..

NOT!

Inget slår Skipper, förutom söta Flipper.

http://www.finest.se/Mannefik

 
Emma

Emma

31 mars 2009 09:39

Varför är folk så rädda för Anna? Har hört fler komiker snacka illa om henne. Är det för att hon är barsk och vet vad man ska äta för att äta rätt? Eller för att hon är kvinna och kanske lite bryskare än kvinnor brukar vara? Skulle hennes program vara ett bra program om hon var en mes? Lite att tänka på från en som faktiskt är ett Anna-fan.

http://www.bloggagratis.emmaostlind.se

 
Roziie

Roziie

31 mars 2009 10:40

Det var på newroz föreställningen jag fick reda på att du delar mitt hat till den här hemska kvinnan!
Jag mår dåligt bara jag hör hennes röst..

Jag brukar skriva dikter och rimma och jag skrev en dikt om henne för ett tag sedan. Lite onödigt kanske men jag hade precis sett henne på TV och behövde avreagera mig lite ;)

http://roziiie.blogg.se

 
Manne

Manne

31 mars 2009 12:46

Denna kommentar handlar inte om Skipper, men snälla Soran, hjälp mig med Twitter!

Jag tror att du SMS-Twittrar. Jag har inte riktigt fått kläm på det där. Hur gör man för att Twittra via SMS? Behöver man inte ha något nr att skicka till?

Tack på förhand, Sveriges Twittrigaste man! ;D

http://www.finest.se/Mannefik

 
Ingen bild

andrea

31 mars 2009 15:05

Men FY FAAN!
-.-

 
Ingen bild

m

31 mars 2009 15:07

Manne: Gå in på "settings" och sedan "devices", där står det hur du ska göra. Dock fungerar det inte för mig :(

 
Manne

Manne

31 mars 2009 19:21

m: Jag har redan varit där inne. Det måste väl finnas ett telefonummer att skicka till? Det är det som jag inte förstår. Tack i alla fall.

http://www.finest.se/Mannefik

 
Sanna

Sanna

31 mars 2009 21:56

Ja det är lite "jädra i namma" i Anna och det behövs om man ska hålla i ett sådant program. Jamsa med fungerar inte på kraftiga människor som inte förstår sitt bästa så jag tycker hon hamnat på rätt plats i livet.

Jag tror män är rädda för henne....hihi..garanterat!

http://sancha.bloggagratis.se

 
Parastoo.

Parastoo.

14 juni 2009 18:26

Så sant. Men Adolf och Fritz skulle bara lämna in henne till Socialen.

http://parastoosdagbok.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards