Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Soran Ismail - 10 januari 2009 21:11

Innan badet tänkte jag dela med mig av min och Davids videoblogg härifrån. Maria och Gisella bad mig att kolla in deras blogg, och naturligtvis gjorde jag det. Men när jag klickade in mig där hade jag ingen aning om att jag skulle bli inspirerad till att göra en egen videoblogg, tillsammans med David. Såklart. Tack tjejer!






bad

Av Soran Ismail - 10 januari 2009 20:51


David är våghalsig och living on the edge, så att säga, vid vår pool på hotellet. Nu är det dags för ett litet bad, eller vad säger ni? 

Av Soran Ismail - 10 januari 2009 10:44

Det var precis vad det var. Helt underbart. Bästa jag någonsin sett. Han levde upp till alla mina skyhöga förväntningar, and then some. Louis C.K är världens roligaste människa. Punkt. Dessvärre åkte han iväg direkt efter sitt set så jag hann aldrig växla några ord med honom, men det är helt ok. För som sagt, hans stand-up var magisk. Jag vet inte om man ska inspireras eller lägga av helt.. 


Andra komiker under kvällen var också bra. Alla utom Dave Atell ville man se mer utav. Han var bättre än igår visserligen, men ändå sämst under kvällen. Efteråt mötte jag och David upp en av mina bloggläsare, Johanna, och hennes vän, för en drink eller två. 



Det var trevligt. Det ska sägas också att det faktiskt är ett riktigt uruselt kort på Johanna, men eftersom hon är skön tjej med bra attityd så är det ganska skitsamma. Och det är det ju verkligen. 


En underbar kväll/natt som avlutas nu.. 


God Natt. 

Av Soran Ismail - 10 januari 2009 02:08

David står i duschen, och så fort han är klar med sina diverse anisktskrämer och smink så ska vi äta något innan vi beger oss till Comedy Cellar för att kolla på Louis C.K. Hoppas han kan leva upp till förväntningarna..


Men just det, nu är det ju fredagsnatt hemma i Sverige. Ni är säkert ute och har kul. Om ni inte bor i Borås det vill säga. Då har ni med största sannolikhet inte kul, säger mina fördomar och en natts erafenhet mig.

Ovido - Quiz & Flashcards