Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Soran Ismail - 16 januari 2009 20:11

Äntligen hemma efter spring på stan med en massa möten. Väntar nu på att Martina ska hämta upp mig så vi kan åka hem till Robin (ni vet, den där bögen jag umgås med ibland) och förfesta. Vi ska tydligen kolla på något program som heter Let's Dance har Robin bestämt. Det blir säkert bra. Jag har i alla fall inhandlat mina manliga skogsbärscider i förväg, så att kvällen ska bli bra.


Jag blev ju förresten tillfrågad att vara med, i Let's Dance alltså, men jag tackade nej. Tur är väl det, annars hade jag vart på tv varje vecka nu, och det hade ni aldrig orkat med. 


Tack för tipsen förresten, fortsätt gärna komma med förslag. Vad ska ni göra ikväll? Om ni ska ut i Sthlm så hoppas jag att vi ses ute. Då kan ni knacka mig på axeln och säga "Let's Dance".. "Let's!" kommer jag svara. Sedan kommer vi dansa. I timmar. Tills svetten droppar. Då och då kommer vi att avbryta, men enbart för att inhandla mer manlig cider. Vad sägs? 

Av Soran Ismail - 16 januari 2009 11:42

Hade lite möten igår, ett var med mitt bokningsbolag. De diskuterade att trycka upp t-shirtar och ha till försäljning. De tror att det kommer bli en "bestseller" i t-shirt väg. Vad vet jag, men kul är det. Och jag har ju fått en del mail om önskemål kring t-shirts, så det är klart att de som vill ska kunna införskaffa en. Men då är frågan, vad ska det stå?


Nu har ni chansen att vara med och forma dessa. Har ni något favoritcitat? Jag har väl någon tanke själv också, men det är ju ni som ska gilla dom. Kom gärna med förslag på något som jag sagt som ni fastnat extra mycket för, om det nu finns något sådant, så kanske det trycks upp på en t-shirt. 


Nu är det dags för nya möten, men vi hörs sen ok? Jag ringer. 

Av Soran Ismail - 16 januari 2009 03:52

Och vet ni vad tjejer? Det gäller även för killar. Har man sagt "tack, men nej tack", då är det det som gäller. Även fast samhällets normer kanske säger annorlunda. Ville bara poängtera det efter kvällens utgång..


Nåja, nu är det läggdags. Eller vad säger ni? Ni har ju prov att skriva snart. Gå och lägger för fan. 


God Natt. 

Ovido - Quiz & Flashcards