Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

Ett nej är alltid ett nej

Av Soran Ismail - 16 januari 2009 03:52

Och vet ni vad tjejer? Det gäller även för killar. Har man sagt "tack, men nej tack", då är det det som gäller. Även fast samhällets normer kanske säger annorlunda. Ville bara poängtera det efter kvällens utgång..


Nåja, nu är det läggdags. Eller vad säger ni? Ni har ju prov att skriva snart. Gå och lägger för fan. 


God Natt. 

 
 
Ingen bild

Jonathan

16 januari 2009 07:35

Fan Soran! Hur visste du att jag har franska prov idag?. Jaja, det är väl bara att kunna skiten...

 
Ingen bild

Martin

16 januari 2009 08:02

På min tid hade vi franskprov, eller prov i franska. Stackars dig, Johathan, som har flera franska prov idag. Hoppas det fick bra. Hur många franska prov hade du, förresten? Varför låter de er göra flera prov från Frankrike?

 
Emma

Emma

16 januari 2009 08:21

Jag är själv en språkpolis, men ibland kör jag med uttrycket "Lyssna inte på vad jag säger (eller skriver i det här fallet, Emmas anm), lyssna på vad jag MENAR". Och jag förstod att Jonathan har ett styck prov i franska språket idag. Kan man tänka sig att det är något som betungar (Eller heter det betynger, Martin?) Soran idag? Du verkar nere, lite arg nästan...

http://www.emmaostlind.bloggagratis.se

 
Johanna

Johanna

16 januari 2009 09:33

Lät som att du hade en jobbig kväll, hoppas det blir bättre nästa gång :)

http://namenvadroligt.blogg.se

 
Manne

Manne

16 januari 2009 10:08

Alla har sina dåliga dagar. Så är det bara, just den 16:e verkar vara en av Sorans bad days.

http://www.finest.se/Mannefik

 
Ingen bild

Mirja

16 januari 2009 12:31

Hahaha. Det är roligt att läsa här. Människor är roliga.

 
Sanna

Sanna

16 januari 2009 12:32

Fast om jag bjuder dig på en hemmagjord Sanna tårta så kommer du ju att ändra dig trots att du tackat nej innan "veta" :O)

http://sancha

 
Linda

Linda

16 januari 2009 20:50

Hej Soran!

Jag lider av sjuklig nyfikenhet. Kan du inte berätta vad som inspirerade till det här inlägget?

http://niskalainen.blogg.se

 
Ingen bild

Victoria

16 januari 2009 23:08

Har ingen aning om vad du fått för "erbjudanden" men det verkar jobbigt. Folk som inte förstår ett NEJ är så tröttsamma. Usch.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards