Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Soran Ismail - 31 januari 2009 23:41

Jag förfestar i min ullaredoutfit med bland annat annika. Vad gör ni? Ni sitter väl inte hemma och tråkar fortfarande? Gå ut och skräm en kompis.

Av Soran Ismail - 31 januari 2009 17:59

Ikväll alltså, vad händer? Hoppas ni gör något riktigt kul. Av någon anledning så hoppas jag att ni festar. Det känns som att ni inte gör det. Jag har en känsla av att ni, mina läsare alltså, är sjukt duktiga människor. Ni är reko. Ni sitter mest och tar det lugnt på helgerna. Framför På Spåret eller Körslaget med några vänner och myser. Ni har det ofta trevligt, men alldeles för sällan har ni riktigt kul. Det är fördomar som jag har om er. 


Ni använder helgerna till att återhämta er för att återigen jobba under veckorna. Så därför hoppas jag att ni kör till med en hejdundrande fest ikväll. Mest för att ni förtjänar det, men lite också för att "hejdundrande" är ett roligt ord. Visst är det? 

Av Soran Ismail - 31 januari 2009 14:27

Jag vaknade för inte så längesedan och fick nyligen ett sms av Dasha: "Dags att vi börjar utnyttja att vi bor så nära varandra. Frukostfika?"


Jag älskar folk som har samma dygnsrytm som mig. 

Ovido - Quiz & Flashcards