Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Soran Ismail - 12 januari 2009 17:36

Magnus har nu mailat hela klippet till mig, så det ligger uppe för er som vill se. Men som sagt, all-in-all, en väldigt bisarr kväll, men det var kul att snacka lite med de här människorna. Vi hade kul i alla fall..


Nu är det dags att bege sig hemåt till Sverige igen efter en väldigt lyckat inspirationsresa.
Av Soran Ismail - 12 januari 2009 08:29

Häromdagen var jag, David och Magnus på en open mic. Det var otroligt intressant, vi hade skitkul i alla fall. Men det var inte "haha" kul, utan mer abstrakt roligt. Förutom oss var det kanske 5 andra personer i hela lokalen, samtliga komiker. Samtliga dåliga komiker också, förutom en.


Magnus hade pratat innan mig, hans set kan ni se här, och efteråt gick jag upp och improviserade kring några tankar jag hade. Det kostade 5 dollar för 5 minuter på scenen, och det fick det vara värt.. Förhoppningsvis får ni se hela klippet snart, men än så länge är det bara en liten snutt som Magnus har lagt upp.


 

Av Soran Ismail - 12 januari 2009 00:25

Efter att ha tittat runt lite till bland tjejernas videoklipp så fick vi lite till inspiration, så vi satte på kameran och improviserade lite, hoppas ni gillar det.


Ps. Skönt att tjejerna bjuder på sig själva. Trist med folk utan distans. Ds. 



Ovido - Quiz & Flashcards