Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Soran Ismail - 22 januari 2009 12:35

Efter några möten på förmiddagen är det nu dags att åka ner på stan och spela in fler klipp av Svartskalle-Soran eftersom de tydligen är väldigt uppskattade på siten. Och ja, jag vet.. det är 1000apor, inte 100 stycken.


För övrigt så är det helt otroligt vad jag sov dåligt i natt. Rekord i att drömma mardrömmar. Tror aldrig jag drömt så många på en och samma natt, eller ens på en och samma vecka för den delen. Säkert sju stycken olika, adrenalinet rusade genom kroppen när jag gick upp. Vettefan vad det kan bero på, men väldigt osoft var det. 


Här kommer del 5 i min tv-dagbok i alla fall. 

Av Soran Ismail - 22 januari 2009 05:38

Vad håller ni på med? Gå och lägg er. Allvarligt. Det är inte tid för era lekar nu. Ni ska upp tidigt i morgon och ha möte med er revisor, sedan spela in fler klipp med 100apor. Efter det ska ni förbereda er mer för Kurdgalan, och sedan hålla i hela kalaset. Därför är det här beteendet oacceptabelt. Ni borde verkligen växa upp och lägga er i tid. Ni är inte barn längre, ni är för i helvete 21 år gamla. 


Jag är inte ens arg på er, jag är bara besviken. Riktigt jävla besviken. 

Ovido - Quiz & Flashcards