Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

Let's Dance

Av Soran Ismail - 16 januari 2009 20:11

Äntligen hemma efter spring på stan med en massa möten. Väntar nu på att Martina ska hämta upp mig så vi kan åka hem till Robin (ni vet, den där bögen jag umgås med ibland) och förfesta. Vi ska tydligen kolla på något program som heter Let's Dance har Robin bestämt. Det blir säkert bra. Jag har i alla fall inhandlat mina manliga skogsbärscider i förväg, så att kvällen ska bli bra.


Jag blev ju förresten tillfrågad att vara med, i Let's Dance alltså, men jag tackade nej. Tur är väl det, annars hade jag vart på tv varje vecka nu, och det hade ni aldrig orkat med. 


Tack för tipsen förresten, fortsätt gärna komma med förslag. Vad ska ni göra ikväll? Om ni ska ut i Sthlm så hoppas jag att vi ses ute. Då kan ni knacka mig på axeln och säga "Let's Dance".. "Let's!" kommer jag svara. Sedan kommer vi dansa. I timmar. Tills svetten droppar. Då och då kommer vi att avbryta, men enbart för att inhandla mer manlig cider. Vad sägs? 

 
 
Linda

Linda

16 januari 2009 20:13

Det är ett bra program Let´s dance :)

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
Manne

Manne

16 januari 2009 20:15

Vad som sägs? Jo att det är synd att man inte bor i Stekholm, men egentligen vill jag inte bo där, så det é lugnt.

Har du fått något paket på posten nyligen?

http://www.finest.se/Mannefik

 
Ingen bild

Elnaz

16 januari 2009 20:29

Soran, jag är SÅ glad att du inte tackade ja till lets Dance ! Det är komersiell skit som Betner säger själv.
Jag som dansare kan säga att kändisarnas partners INTE kan dansa heller! Katastrofalt!

 
Johanna

Johanna

16 januari 2009 20:49

Men nu blir jag ju ledsen. Jag vill dansa med dig ju, men jag flyttar till uppsala till hösten, då får du lova att komma dit och festa där! ;)

http://namenvadroligt.blogg.se

 
Linda

Linda

16 januari 2009 20:59

Jag tycker det där med att dansa i timmar tills svetten droppar är det roligaste som finns, hoppas du får något bra danssällskap ikväll som dessutom förstår att ett nej är ett nej. Det skulle väl bli en fin kväll då?

http://niskalainen.blogg.se

 
Ingen bild

E

16 januari 2009 21:06

gud vad gulligt... fan. varför är jag pank och inte ute och letar efter din rygg att knacka på...

 
Malle

Malle

16 januari 2009 21:19

du får ha det så trevligt :)
jag ska vara hemma och försöka bli frisk :P och kolla på lets dance

http://www.metrobloggen.se/mallemalle

 
Ingen bild

Linn

16 januari 2009 22:09

Men Soran! Tackade du nej till let's dance?
Jag tröttnar aldrig på att se dig. Fast jag skulle bli avundsjuk på henne du skulle ha dansat med, hehehe. Men ett nej är ett nej som sagt. Får man fråga vem du "hejar" på i Let's dance? Om du följer det dvs.
Skulle gärna komma och knacka på din rygg och säga Let's dance, men dessvärre bor jag i linköping. Kom dit någongång vetja! Puss

 
Ingen bild

Pm

16 januari 2009 22:13

Sedär, synd att du inte valde att ställa upp! Hade ju hellre kollat in dig på dansgolvet än den där jäkla fågelskrämman Kitty som mest bara e uppkäftig!

 
Ingen bild

emma

16 januari 2009 22:24

Om du hade vart me på Lets Dance hade de kanske vart värt att kolla på, fast då hade man fått gått ifrån varje gång blondibella e me. Henne tål ja inte.

Ikväll blir de bio, Wallander: Hämnden

 
Ingen bild

Stina

16 januari 2009 22:48

Men hello there! Det va sista gången du tackade nej till något sånt. hahaha, det hade varit toppenroligt om du va med!

 
Ingen bild

Sophie

16 januari 2009 23:10

Jag fick ett stand-up ryck nu!
Kommer du köra mkt stand-up i vår och då menar jag på ställen där det inte bara är 21/18 årgräns?
Känns lite bittert att inte kunna gå på S-U när jag bara är 16. Ha haa :)

btw gillar du Jim Carrie? Jag syftar mer på hans nya film Yes Man.
KramKram!

 
Ingen bild

Julia

17 januari 2009 00:02

Vad sägs om att du kommer till Norrköping o festar istället? Du ska inte med David till Norrköping nu i slutet av januari? Kan lova att det blir underbart roligt=D

 
Niclas B

Niclas B

17 januari 2009 00:43

Men du kunde ju ha dansat med Magnus Samuelsson och gett Tony I hjärtsnörp! :-0

http://niclas-b.bloggagratis.se

 
Ruff

Ruff

17 januari 2009 03:43

Vad som sägs? Jo, att du just gjorde mig sugen på skogsbärscider...

http://myspace.com/badrockare

 
Ingen bild

Martin

17 januari 2009 10:02

Let´s dance? Nej, här tittas på På spåret, och sedan på skicklige Skavlan.

 
Ingen bild

eve

17 januari 2009 10:57

Joo det låter bra. Hoppas barar jag hittar dig ! ;D

 
Anna

Anna

17 januari 2009 12:19

Va? Ofta du sa nej till let´s dance soran. Jag skulle ju ringt in så många gånger så du hade vunnit. Fatta att fått se dig varje veka på tv. Varför sa du nej?? :)

http://nygardh.blogg.se

 
Ingen bild

Pernilla

17 januari 2009 13:41

Men soran :O Näsra är måste du tacka ja om du blir tillfrågad :D det hade ju varigt as kul :D

 
TESS

TESS

17 januari 2009 14:41

Bra att du inte tackade ja till Let´s dance! Eller, då kanske det skulle vara värt att kolla på..? ;S Hmm..

http://theresewahlsten.blogg.se

 
Ingen bild

Anna snart 28 ar

18 januari 2009 14:30

Vi far börja jobba pa dina cidervanor!!!
Pöösss pa dig!!!

 
Ingen bild

Sofia

18 januari 2009 15:12

22a inlägget... jaja. Varför tacka nej till att lära sig dansa? Okej, det hade väl blivit lite jobbigt att bli en ännu större brudmagnet än vad du redan är, men ändå! Hade du varit med i Let's Dance så hade jag faktiskt följt det programmet. nu tittar jag väl någon gång ibland.

 
Ingen bild

Lina

18 januari 2009 18:43

okej nu får du nog klargöra de där med 22 inlägg igen....

 
josse

josse

18 januari 2009 19:45

tusan att jag inte bor i stockholm!

http://frihetsjam.blogg.se

 
johanna

johanna

19 januari 2009 12:16

en dag Soran.. let's dance!

http://engbergan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards