Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

Favoritcitat?

Av Soran Ismail - 16 januari 2009 11:42

Hade lite möten igår, ett var med mitt bokningsbolag. De diskuterade att trycka upp t-shirtar och ha till försäljning. De tror att det kommer bli en "bestseller" i t-shirt väg. Vad vet jag, men kul är det. Och jag har ju fått en del mail om önskemål kring t-shirts, så det är klart att de som vill ska kunna införskaffa en. Men då är frågan, vad ska det stå?


Nu har ni chansen att vara med och forma dessa. Har ni något favoritcitat? Jag har väl någon tanke själv också, men det är ju ni som ska gilla dom. Kom gärna med förslag på något som jag sagt som ni fastnat extra mycket för, om det nu finns något sådant, så kanske det trycks upp på en t-shirt. 


Nu är det dags för nya möten, men vi hörs sen ok? Jag ringer. 

 
 
Ingen bild

Karl

16 januari 2009 12:04

I used to be with stupid, But now im with soran.

 
Ingen bild

Sofia

16 januari 2009 12:13

det borde stå "Jag hatar dumma människor!"

 
Ingen bild

Julia

16 januari 2009 12:23

"Jag är som Bamse";) gulligaste ever

 
Ida

Ida

16 januari 2009 12:38

Precis, "jag hatar dumma människor" vore great!

http://sixteen.blogg.se

 
Thatdudeyouknow

Thatdudeyouknow

16 januari 2009 12:39

"That was awesome, I'm gonna jerk off to that later"

http://thatdudeyouknow.wordpress.com

 
Sanna

Sanna

16 januari 2009 12:44

Det kan stå! -Soran - världens starkaste karl! (Bild på dig där du står med Bamse hängandes i handen) Det skulle säkert dra upp försäljningssiffrorna för jag skulle kanske köpa ...hm...två då! :)

http://sancha

 
Sanna igen!

Sanna igen!

16 januari 2009 12:47

Jo jag hade ett till! SANNA MINA ORD! he he

http://sancha

 
Ingen bild

Mirja

16 januari 2009 12:59

Grönt är fint. Jag tycker tishorna ska vara gröna. Sedan finns det ett youtubeklipp där du gör en radiointervju. Det heter "Soran Ismail är yngre och snyggare än Björn Gustafsson". Det tycker jag är fint!

 
Ingen bild

Gud

16 januari 2009 13:13

"Fan vad det suger när man laddar ner barnporr och så är barnen fula"
-Klas Tärnström

 
Josefin

Josefin

16 januari 2009 14:29

"The robb'd that smiled steals something from the thief. He robs himself that spends a booless grief."
Othello, act 1 scene 3.

http://josefinreftl7r

 
Ingen bild

Johanna

16 januari 2009 14:36

"Jag hatar dumma människor"

 
Emelie

Emelie

16 januari 2009 14:48

Den på bokastandup.se är bra! "Jag tänkte testa det här med stand-up innan de på migrationsverket blir sugna på tårta igen" Fast det är väl copyright eller något sånt fjantigt! :)
Vad tycker du förresten om elitklasser på gymnasiet i teoretiska ämnen, typ matte? Såg ett inslag igår med tröttsamma Lars Ohly och själv förstår jag inte hur han kan vara emot matte-klasser men idrott och musik är helt okej! What's the f***ing difference????

http://stiftsemlan.blogg.se

 
Ingen bild

Josefin

16 januari 2009 14:51

"Jag hatar dumma människor" eller det där förslaget "Soran Ismail är yngre och snyggare än Björn Gustafsson". Hur som helst kommer det nog bli jättebra och jag lovar att köpa en t-shirt :)

 
Ingen bild

nathalie

16 januari 2009 15:02

"Tro aldrig att människor är smarta, utgå från att de är dumma i huvet och låt de sen bevisa det motsatta. Ni kommer få mer ut av det i slutänden"

 
Agnes

Agnes

16 januari 2009 15:15

Det är inte okej att vara så dum!

http://galtspillning.blogg.se

 
Ingen bild

Lina

16 januari 2009 15:24

Jag föreslår "Öl är gott..." från Parlamentet. Blir ju lite extra ironiskt då eftersom jag hört att du hatar öl :p

 
Ingen bild

Amanda

16 januari 2009 15:35

Soran ? Heter du det? Ja, vi säger Sören här. I konungariket sverige.

Fast bara "Ja, vi säger Sören här."

 
Johanna

Johanna

16 januari 2009 15:35

Jag tycker "Jag hatar dumma människor!" för så fort jag hör det så tänker jag på dig.

http://namenvadroligt.blogg.se

 
Ingen bild

louise

16 januari 2009 16:25

Jag hatar dumma människor det kommer jag ihåg som mest

 
Ingen bild

minsann

16 januari 2009 16:25

Bilden på dig från parlamentet när du gör fuck you, fast sådär stansad ellwr vad fan det heter... så det bara är svart och bakgrundsfärg(wow, bäst i hela världen på att förklara saker)sen under nåt kul citat. :)

 
Ingen bild

froken svar

16 januari 2009 16:46

jag tycker de ska sta "ja forhandlar inte med terorister.." xD

 
Maria

Maria

16 januari 2009 17:12

Några favorit-citat;
"Jag är ju dalmas. Det här med att jag skulle vara kurd är bara en hittepå för att jag skulle bli inkvoterad i Parlamentet"

"Pappa är en dalmas och mamma var en dalahäst"

"The Spider controls the weather"

"Anders kan du skicka saften? Vad sa du då? "Nej, jag förhandlar inte med terrorister""

http://netia.blogg.se

 
Ingen bild

E

16 januari 2009 17:36

Jag hatar dumma människor

 
Anna och Ellen

Anna och Ellen

16 januari 2009 18:25

"jag är inte kräsen, jag tycker bara inte om äcklig mat!"

http://humorforhelaslanten.blogg.se

 
Ingen bild

Louise

16 januari 2009 18:32

Carpe Omnius, Carpe Soran.

Det betyder typ ; Ta allt, ta Soran.
På latin för den som inte kunde klura ut det.

 
Nico

Nico

16 januari 2009 18:41

Jag gillade att du kallade oss äppelfrön höromdagen, kan inte det vara med på tröjan? :)

http://plaettan.blogg.se

 
Ingen bild

Pierre

16 januari 2009 18:55

"Du är inte min favorit" som far din poängerade att man skulle säga =)

 
Ingen bild

Lina

16 januari 2009 19:31

tycker absolut de ska va nåt om dumma människor! eftersom att jag delar din uppfattning där kommer jag definitivt köpa en i så fall!

 
Ingen bild

Hanna

16 januari 2009 19:52

Bajsflickan!!!!hehe, skriver detta eftersom att jag vill reta min kompis ;) Om det nu blir bajsflickan då kommer hon nog svimma :p
Men jag vet inte vad för citat du kan ha, men om det blir någon t-shirt då vet jag vad hon ska få för present :D

 
Manne

Manne

16 januari 2009 20:04

Håller med Hanna, ta "Bajsflickan". Jag känner denne människa och jag skulle köpa minst 10 t-shirtar eller något.

Ge bort en till Björn kanske, han va ju med, då skämtet blev sagt!

Istället för "YOU"-t-shirten, så kommer han bära "Bajsflickan" på alla bilder, haha.

Oj lite mycket Björn i denna kommentar. Soran, du é helskön!

http://www.finest.se/Mannefik

 
Manne

Manne

16 januari 2009 20:07

Jag igen.. Jag har en plan. Om det inte blir Bajsflickan som väljs, så kommer jag att göra sådana t-shirtar själv!

O skicka till er båda! muhahahaha

Inget kan stoppa mig nu, varken pressen, nätet eller du xD

http://www.finest.se/Mannefik

 
Thatdudeyouknow

Thatdudeyouknow

16 januari 2009 21:41

God bless America. Ignorance is bliss.

http://thatdudeyouknow.wordpress.com

 
Ingen bild

Allen

16 januari 2009 22:01

"Hej Anders. Glad påsk. Aa, din lilla musse, du firar ju inte ens påsk. Vad heter det där ni firar? Kaboom!Va trist".

 
Ingen bild

Linn

16 januari 2009 22:02

Woho, Soran t-shirts. jag skulle nappa direkt, heheh.
Typ "jag förhandlar inte med terrorister" eller "jag hatar dumma människor".

 
Ingen bild

Allen

16 januari 2009 22:06

"Jag tycker inte att det är kul att ha roligt"

 
Ingen bild

K

16 januari 2009 22:32

"Jag förhandlar inte med terrorister...(men jag köpte hans jävla T-shirt)"

"Soran Ismail är som Bamse, (fast han är ju ingen Björn direkt)"

 
Ingen bild

Stina

16 januari 2009 22:47

Efter att ha kollat igenom andras förslag kom jag fram till att "jag är inte kräsen, jag tycker bara inte om äcklig mat!" är något som jag verkligen skulle kunna ha på mig! bra bra bra :)

 
Kebabsoppan

Kebabsoppan

16 januari 2009 23:02

På framsidan: "Rolig" kurd
På baksidan: Rolig "svensk"

http://www.metrobloggen.se/kebabsoppan

 
Ingen bild

Linnea

16 januari 2009 23:09

massa bra förslag :)
tyvärr kan jag inte komma med något eget, så jag tycker som k och Stina!

 
Ingen bild

mli

16 januari 2009 23:21

Jag förhandlar inte med terrorister... (Men jag köpte hans jävla T-shirt)
Klockrent!! Den skulle jag köpa.

 
Ingen bild

yejj

16 januari 2009 23:38

det k skrev. helt klart. sno det!!!!

 
Ingen bild

Josefin

17 januari 2009 00:02

En bild på dig när du pekade fuck you i parlamentet, det hade varit helskönt!

Annars var Ks förslag bra,
Jag förhandlar inte med terrorister... (Men jag köpte hans jävla T-shirt).

 
Valee

Valee

17 januari 2009 10:41

Jag kommer tyvärr inte på något citat som inte har blivit nämnd här. Men jag undrar hur mycket kommer dessa T-shirts kosta??

http://www.valees.blogg.se

 
Ingen bild

kimmy

17 januari 2009 13:05

mi favorit citat måste vara min systers: I'm not drunk, my shoes are very slippery.

 
Ingen bild

avin

17 januari 2009 22:18

en dag ska jag dö, alla andra dagar ska jag leva

 
Zelda

Zelda

18 januari 2009 12:10

Livet är ett frågetecken,och kommer alltid att vara det../Zelda

http://lynx.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Rolfsundis

19 januari 2009 12:25

ha distans till dig själv

 
Catrin

Catrin

20 januari 2009 23:29

Från Lejonkungen, Pumba säger till Simba "Lämna det bakomflutna före dig!"

Eller, "Ful får man vara, men inte dum."

http://cattelinski.blogg.se

 
Maria

Maria

21 januari 2009 23:14

Ja Soran ! Du måste verkligen ha K:s förslag " "Jag förhandlar inte med terrorister...(men jag köpte hans jävla T-shirt)" Skitbra ju ! Och det passar dig.. Inget illa menat :)

Eller " Jag är som Mr.Bean , fast i en sötare version " Passar också eller hur?

Och en bild på dig bakom texten, i svartvitt typ..

http://amagicblog.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Bella

7 maj 2017 12:19

"Jag är en katt"? XD Det är mitt favorit-citat. Skulle vara fantastiskt med en bild på dig Soran utklädd till katt ovanför texten XD Fantastiskt! Både jag och mina vänner kommer att köpa, definitivt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards