Direktlänk till inlägg 19 januari 2009

Läggdags?

Av Soran Ismail - 19 januari 2009 06:08

Nu är det dags att sova tror jag. Vad som tyder på det? Folk börjar vakna för att göra sig redo att gå till sina jobb och sina skolor.

 
 
Thatdudeyouknow

Thatdudeyouknow

19 januari 2009 06:53

Haha, jag är redan på jobbet.

http://thatdudeyouknow.wordpress.com

 
Ingen bild

sara

19 januari 2009 07:39

haha go natt soran. va jag önskar att jag fortfarande va i min jullov mode å kunde va vaken hela natten å sova hela dan. Men nej, snart börjar första skoldan:P

 
Manne

Manne

19 januari 2009 07:58

Yep, time for bed. Hade jag varit ledig så hade jag också lagt mig vid den tiden, but not this time, no.

Ibland får jag tvinga mig att sova, bara för att jag vet att kroppen behöver sömn. Trots att jag inte är trött själv. Då är det ju tur att man har lite innanför skalet, så att säga.

Vilket du också verkar ha.

http://www.finest.se/Mannefik

 
Ingen bild

j

19 januari 2009 09:21

Kom du i väg till Knivsta?

 
Ruff

Ruff

19 januari 2009 09:24

Jag gick faktiskt och lade mig tio minuter före dig. Jag är så duktig. Visserligen somnade jag aldrig, så jag kommer vara sådär lagom pigg under dagens föreläsninger, men...

http://myspace.com/badrockare

 
Nadia

Nadia

19 januari 2009 10:03

Soran, jag har förstått att du är från Uppsala, eller har jag fel?

Har du isf någon gång varit med i forsränningen?

http://nadiasandstrom.blogg.se

 
Ingen bild

M

19 januari 2009 11:07

jag tänkte lägga mig nu....

 
Sophia Nordlöf

Sophia Nordlöf

19 januari 2009 12:38

Tror att någon här har vänt lite smått på dygnet :)

http://metrobloggen.se/fiabus

 
Emmie

Emmie

19 januari 2009 17:42

det är ju inte okej att du inte behöver gå o lägga dig förens jag går upp för att gå till jobbet :P

http://emmiev.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards