Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

Svartskalle-Soran del 3

Av Soran Ismail - 20 januari 2009 14:57

Ikväll ska jag försöka vara rolig på Stand Up Downstairs på Kalmars Nation i Uppsala. En av de bästa och roligaste klubbarna i landet, så jag har enbart mig själv att skylla om jag misslyckas. Innan ska jag åka in och träffa lite vänner från förr. Eller, de är ju vänner nu också såklart, men jag träffade dom "förr", så att säga.


Jag lämnar er med ytterligare ett klipp från Svartskalle-Sorans dagbok. Det är inte bara Blondinbella som måste ha en assistent.. 

 
 
Sanna

Sanna

20 januari 2009 15:10

Ja det gick käpprätt åt helvete utan Petter. Vilken tur du har Soran....ha ha ha.....

http://sancha

 
Ingen bild

johanna

20 januari 2009 15:17

Vad skulle jag göra utan min petter? jo då skulle nog hela livet rasa samman!

 
Emma

Emma

20 januari 2009 15:32

Lycka till i Kalmar. Skämta inte om snåla smålänningar, för det gillar de nog inte. Själv tar jag Ego-publiken med storm ikväll! Inte som du skulle gjort, men på mitt eget lilla vis (= genom att se till att hälften av publiken är mina supportande vänner). Kram hej

http://www.emmaostlind.bloggagratis.se

 
Sarah

Sarah

20 januari 2009 16:20

Haha, du är så jääävla skön! Och grymt snygg i skägg!

http://www.thiindra.blogg.se

 
Ingen bild

emma

20 januari 2009 16:39

så kul å sen den där tjejen som e me i bakgrunden hela tiden

 
M A D E B Y M E

M A D E B Y M E

20 januari 2009 17:13

HAHAHAH så jävla skön! Detta borde dom sända på tv istället!

http://madebyme.tjofs.se

 
Ingen bild

josen

20 januari 2009 17:41

haha, fyfan vad spännande att hitta petter på din blogg. trodde nästan att han gått under jorden

 
Ingen bild

Linn

20 januari 2009 20:54

Hahahah, utan din Petter hade det gått åt helvete, Soran.
Du är så jävla klockren!
Du borde ersätta blodinbella ;D

 
Ingen bild

Amanda

20 januari 2009 22:24

Fan vad snygg du är!

 
Ingen bild

sara

21 januari 2009 03:20

Du va jätte bra på Kalmars:) Men jag skäms. Jag skäms jätte mycket. Jag, jag-tjejen-vid-baren alltså. Jag blev ju helt hjärncells befriad. Jag tror att min röst höjdes några tonlägen och att jag till och med stammade lite. Och det var alltså efter att min tunghäfta släpte och jag kunde få ur mig ett ord. Du förstår väl att du inte kan ha den effekten på folk. Jag skäms verkligen, så jag ska nog sova nu så att morgondagen kommer snabbare. För jag hoppas verkligen att lite linjär algebra och organisk kemi får mig att känna mig smartare än va jag gör nu. God natt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards