Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

God Natt

Av Soran Ismail - 28 januari 2009 02:25

Jag hatar David. Fast med kärlek.


Jag glömde berätta för dig, kära dagbok, att jag tidigare använt mig av mitt kompiskort.  Jag bad David komma till Norra Brunn för att titta på mig i lördags, och ge lite positiv feedback, vilket gynnade mig på ett professionellt sätt. David däremot använde återigen sitt kompiskort ikväll för att få mig att gå ut med honom när jag inte ville. Jag kan känna att jag och David har lite olika prioriterinar här i livet, och att mina faktiskt är lite bättre. 


Men vad vet jag..?


God Natt



 
 
Ingen bild

john f villiam xennedy

28 januari 2009 02:59

var går man ut här i stan då? typ imorrn? (idag)

 
Manne

Manne

28 januari 2009 07:53

Är musikvideon tillägnad David? *snyft

http://www.finest.se/Mannefik

 
Falkman

Falkman

28 januari 2009 08:33

Don't speak! Fan va retro!
http://metrobloggen.se/falkman

http://metrobloggen.se/falkman

 
Sofia

Sofia

28 januari 2009 11:08

Den låten är så go! Och du jag söäger bara en sak, hämnas på David. Hämnden är ljuv vissa gånger!

http://rehnet.bloggagratis.se

 
Sofia, igen

Sofia, igen

28 januari 2009 11:22

Soran jag skulle vilja be dig om en tjänst. Kan inte du tipsa alla om att gå in på http://www.ettklickforskogen.se och rädda gammelskogen? Du kan själv gå in och klicka. Det kostar dig ingenting förutom 20-30sekunder av ditt liv. man kan gå in varje dag och klicka.

Jag vet att du kanske inte gillar reklam, men det här är ju för miljön så jag tänkte att du som har lite "makt" i bloggvärlden kanske ville hjälpa till.

http://rehnet.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

28 januari 2009 15:52

Gillar låten...

http://sancha

 
Ingen bild

F19!

28 januari 2009 16:55

Soran, Soran, Soran, sitter precis och kollar palamentet jubileum och jag är från Uppsala, you know, knifetowns pappa och kan du sluta upp med att dra så många skämt om Björn Gustafsson. Eller hur ska jag säga, du skämtar om björn och björn säger så och jag fråga och björn björn björn. jag blir så trött! visst man vill ju bara käka upp björn bara man ser honom men ahh så jävla trött på hela den här björn grejen och du bara fortsätter och kom igen visa att du kan skämta om skolan eller nått, typ elevråden eller ja du vet, inte vet jag. dissa björn nu för fan. vi blattar måste stå upp för vårt svarta hår inte stå upp för svennehår som björns!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards